Tilannepäivitystä sitten viime kerrasta. Asiakasryhmiä on ollut jonkinverran. Melkein päivittäin oikeastaan, mutta pitkiä päiviä ne eivät ole olleet. Tavanomaisia lajeja, kiipeilyjä ja trampoliinia, pääasiassa koululaisryhmille.

Harjoittelu on noin puolivälissä ja ihan kunnon palautekeskustelukin on nyt käyty. Ahkera ja motivoitunut olen, mutta se ei ole nyt tärkeää. Tärkeää on se, missä minulla on parannettavaa. Ääneni pitäisi olla kuuluvampi ja selkeämpi. Ei tullut tämä palaute puun takaa, olen itsekin samaa mieltä. Varsinkin, jos olen hieman hermostunut tai epävarma, tiedän puhuvani liian nopeasti.  

Oparirintamalta hienoja uutisia! Minulla on nyt aihe opinnäytetyöhön, pääperiaatteena kehittää tuote, tuotteita, zorb-palloille. Katsokaa vaikka YouTubesta, jos zorbing ei ole lajina tuttu. Palloja ei ole vielä edes tilattu, mutta minulle on kyllä luvattu, että ne tulevat. Huonompi juttu allekirjoittaneen oparille, jos näin ei tapahdukaan. Silti leijuin joitakin senttejä maan pinnan yläpuolella sen päivän kun aihe varmistui.

Osa teistä tietääkin (äiti ainakin), etten mielelläni laita tunnistettavia kuvia itsestäni tai muistakaan nettiin. En tee poikkeusta nytkään, mutta alla olevassa kuvasta voitte minut nähdä, laskeutumassa hyppyritornista alas. Kuvasimme tänään mainoskuvia laskeutumisesta ja skifoxeista.